ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2020

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: referent ds. administracji

Miejsce pracy: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Turku

Wymiar etatu: pełny / praca na zastępstwo / umowa na czas określony

Ilość etatów: 1

Wydział: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Turku

Data udostępnienia: 2020-06-17

Ogłoszono dnia: 2020-06-17

Termin składania dokumentów: 2020-06-22 00:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2020

Zlecający: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Turku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • Wykształcenie: min. średnie
  • dobra umiejętność pracy na komputerze
  • znajomość oprogramowania pakietu Office Word/Exel
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji bądź krótkie przeszkolenie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
b. Wymagania dodatkowe:
  • znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji publicznej
  • znajomość ustaw prawo budowlane oraz K.p.a

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Prowadzenie obsługi Obywateli w zakresie spraw własnych w I instancji.
  • Prowadzenie rejestrów.
  • Sporządzanie i wysyłanie sprawozdań.
  • Gromadzenie i przechowywanie akt prawnych i zarządzeń wewnętrznych.
  • Prowadzenie archiwum Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Turku.
  • Przyjmowanie, przygotowanie i wysyłanie korespondencji tut. inspektoratu.
  • Zaopatrzenie w niezbędna dokumentację i środki do działalności podstawowej PINB.
  • Wykonywanie innych prac zleconych doraźnie przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
  • Teren działania obejmuje cały Powiat Turecki.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań praca biurowa w siedzibie Inspektoratu
  • Miejsce i otoczenie organizacyjne i techniczne stanowiska pracy: praca przy komputerze
  • stres związany z obsługą klientów zewnętrznych

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego /stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-06-22 00:00:00
b. Sposób:
  • Dokumenty należy złożyć do: 22 czerwca 2020 r. Decyduje data: stempla pocztowego/ osobistego dostarczenia oferty do urzęd
c. Miejsce:
  • Miejsce składania dokumentów: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Turku, ul. Komunalna 2, 62 - 700 Turek

VII. Informacje dodatkowe:

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-06-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
P. Pierożyński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-06-17 10:13:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-06-17 10:16:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-06-18 13:52:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
375 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony