Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Praca na zastępstwo na stanowisku REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACJI
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2020-06-17 09:57:09 przez Paweł Pierożyński
Akapit nr - brak tytułu
OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek w zastępstwie na stanowisko:
REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACJI
w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Turku
Miejsce wykonywania pracy: Turek
Adres urzędu: ul. Komunalna 2, 62 - 700 Turek
Wymiar etatu: pełny / praca na zastępstwo / umowa na czas określony
Zakres zadań:
- Prowadzenie obsługi Obywateli w zakresie spraw własnych w I instancji.
- Prowadzenie rejestrów.
- Sporządzanie i wysyłanie sprawozdań.
- Gromadzenie i przechowywanie akt prawnych i zarządzeń wewnętrznych.
- Prowadzenie archiwum Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Turku.
- Przyjmowanie, przygotowanie i wysyłanie korespondencji tut. inspektoratu.
- Zaopatrzenie w niezbędna dokumentację i środki do działalności podstawowej PINB.
- Wykonywanie innych prac zleconych doraźnie przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
- Teren działania obejmuje cały Powiat Turecki.
Warunki pracy:
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań praca biurowa w siedzibie Inspektoratu
- Miejsce i otoczenie organizacyjne i techniczne stanowiska pracy: praca przy komputerze
- stres związany z obsługą klientów zewnętrznych
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: min. średnie
- dobra umiejętność pracy na komputerze
- znajomość oprogramowania pakietu Office Word/Exel
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji bądź krótkie przeszkolenie
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
- znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji publicznej
- znajomość ustaw prawo budowlane oraz K.p.a
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego /stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Terminy i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 23 czerwca 2020 r. Decyduje data: stempla pocztowego/ osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Turku, ul. Komunalna 2, 62 - 700 Turek
Inne informacje:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.