ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przyjmowanie spraw

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2017-05-24 11:47:15 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Przyjmowanie i obieg korespondencji
 
Zasady przyjmowania i obiegu dokumentów w urzędzie są zgodne z przepisami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 grudnia 1998r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla zespolonej administracji organów powiatu.
  1. Korespondencję przyjmuje kancelaria rejestrując ją w dzienniku korespondencji.
  2. Przesyłki przekazywane drogą pocztową sprawdza się pod względem prawidłowego zaadresowania oraz stanu uszkodzenia.
  3. Wszelkie przesyłki otwiera kancelaria z wyjątkiem:
  • adresowanych imiennie;
  • stanowiących tajemnicę służbową (poufne);
  • wartościowych, które przekazuje się właściwej osobie za pokwitowaniem.
  1. Po otwarciu koperty pracownik kancelarii sprawdza:
  • czy nie zawiera ona pisma mylnie skierowanego;
  • czy dołączone są wymienione w piśmie załączniki (brak załączników lub pisma przewodniego odnotowuje się na piśmie lub załączniku.)
  1. Koperty z nienaruszonym znaczkiem pocztowym (stemplem pocztowym) dołącza się tylko do pism:
  • poufnych, wartościowych, poleconych, ekspresowych, za dowodem doręczenia;
  • dla których istotna jest data nadania (stempla pocztowego), np.: skargi, odwołania;
  • w których brak nadawcy lub daty pisma;
  • mylnie skierowanego;
  • załączników nadesłanych bez pisma przewodniego;
  • w razie niezgodności zapisów na kopercie z ich zawartością.
  1. Potwierdzenie otrzymania pisma kancelaria wydaje na żądanie składającego pismo.
  2. Na każdej wpływającej na nośniku papierowym korespondencji umieszcza się w górnym lewym rogu pierwszej strony (na korespondencji przekazywanej bez otwierania - na przedniej stronie koperty) pieczątkę wpływu określającą datę otrzymania.
  3. Kancelaria rejestruje korespondencję i przekazuje Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego do przejrzenia, dekretacji i podziału.
  4. Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania (§8 ust.1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków - Dz. U. Nr 5, poz. 46).
« powrót do poprzedniej strony